2012年10月13日土曜日

10月12日 盛岡リリオ初日。

Saturday, October 13, 2012
October 12, 2012:  Opening in Morioka Lirio


今日はリリオ初日でした。
いい天気です!安心しました。

It was the opening in Lirio today.
It was fine day!  I was relieved.

会場の様子  Photo of the site







今日は朝からテレビ局の取材がありました。
岩手テレビさん、岩手めんこいテレビさん。

I had interviews in the morning by Iwate TV and Iwate Menkoi TV.

中村太樹男さんも取材を受けました

Mr. Takio Nakamura was interviewed, too.

午後からは、新聞、盛岡タイムスの取材がありました。

In the afternoon, I had interviews by Morioka Times.



今日は平日の初日ということもあり、静かめな一日でした。
明日はもっと、たくさん来てくれたらいいな・・。

It was a quiet day today because it was the opening in the weekday.
I hope more people will visit tomorrow.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。