2012年10月1日月曜日

釜石シープラザ 最終日&搬出

Monday, October 1, 2012
Closing & Carry-out at Kamaishi Sea Plaza


9月も終わりました。
昨日30日は、釜石最終日でした。

September ended.
We carried out paintings yesterday, 30th.

この日も復興市があったため、チラシ配布させていただきました。
そのおかげで、約140人ほど来てくださいました。

As the restoration event was also held on that day, we distributed leaflets.
By this effort, there were about 140 visitors.




課長さんから差し入れをいただきました。
課長さん、毎日釜石のお菓子を買ってきてくださいます。
これは、釜石のお醤油「 藤勇醤油」を使った、ロールケーキです。
スポンジに醤油が入っていました。
始めはびっくりしましたが、食べているうちにくせになる美味しさです。
課長さん、毎日差し入れ、ありがとうございます。

The chief of Health Department delivered some sweets.
He had brought Kamaishi’s sweets every day.
It was a cake roll with Fujiyu soy sauce, soy sauce in Kamaishi.
Soy sauce was kneaded into dough.
I was surprised first but it was delicious to be addicted.
Kacho-san, thank you for the sweets every day.

最終日は16:00で終わり、その後片付けをしました。

The last day of exhibition closed at 16:00 and we cleaned up after that.



ありがとうございました。シープラザさん。

Thank you, Sea Plaza.

搬出メンバーです。
本当にたくさんの方が手伝ってくださいました。
おかげで、あっという間に終わりました。
釜石のみなさん、本当に本当にありがとうございました!

Members to carry out paintings.
Many volunteers helped me.
Therefore, it was finished promptly.
Thank you so much, friends in Kamaishi!

次は、大槌マストへ向かいます!

I will move to MAST in Otsuchi.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。