2012年10月1日月曜日

釜石シープラザ 2日目

Monday, October 1, 2012
The Second Day at Kamaishi Sea Plaza


土日2日間、復興市がありました。
ボランティアさんたちが、復興市の会場でチラシを配布してくださったおかげで、
たくさんの人が見に見てくださいました。

The restoration event was held on Saturday and Sunday.
As volunteers distributed leaflets at the event site, many people visited us.


復興市の会場

The event site

会場で宣伝させていただけることになり、私も舞台でお話しさせていただきました。

I had an opportunity to announce the exhibition and I appeared on the stage to make the speech.


この日は、約120人ほど見にきてくださいました。

There were about 120 visitors on that day.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。