2012年9月21日金曜日

石巻「ナリサワギャラリー」搬入日!

Friday, September 21, 2012
Installation in Ishinomaki


石巻に来ました。
まだ、日中は暑いです。
昨日、20日はパート1でも大変お世話になった、「ナリサワギャラリー」
での搬入でした。
「ナリサワギャラリー」は、2階にあります。
1階は文房具屋さんです。
朝10時というのに、もうお客さんがたくさんお店に来ていました。
前のブログにも書きましたが、ナリサワさん・・お客さんが絶えず入ってきます。
きっと、空気がいいのでしょうね。
本当に、店員さんはよい方ばかりです。
私もいつも、ここで開催させていただく間は、居心地がいいのです。

I arrived in Ishinomaki.
It was still hot during daytime.
Yesterday, September 20, we had installation work at Narisawa Gallery where offered warm supports during the exhibition Part 1.
Narisawa Gallery was located upstairs.
Downstairs is stationery shop.
Although it was 10AM, many customers visited the shop.
As I wrote in the blog article in the past, customers continuously come to the shop.
I believe the atmosphere is nice.
Store staffs were very kind.
I feel comfortable every time I hold exhibitions here.


搬入には、仙台でもお世話になったボランティアさん、パート1でも各地で
お世話になった方、パート1、パート2でお申し込みされた飼い主さんたちが
お手伝いしてくださいました。

Volunteers who helped me in Sendai, helped me in some other place at the time of Part 1, and were pet owners of paintings drawn at Part 1 and 2 were came to help me.


搬入の様子
Photo of installation

このパネルが重いんです・・本当に・・。
This panel is absolutely heavy.

みんなで協力し設置します
We all worked together to install them.





出来ました!
Completed!



ナリサワさんです
Narisawa building

お手伝いしてくださったみなさん
Volunteers

ナリサワギャラリーテラスより・・
夕日がきれいでした。

The view from a terrace of Narisawa Gallary
The evening sun was beautiful.


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。