2012年9月16日日曜日

9月13日 仙台「東京エレクトロンホール」搬入日

Sunday, September 16, 2012
September 13:  Installation at Tokyo Electron Hall in Sendai


いよいよ、東北巡回が始まりました!
13日(木)は、搬入日でした。
今回も、パート1でお手伝いしてくださったみなさんが、集まってくださいました。
仙台なのに「東京エレクトロンホール」。
会場はとても広くて、きれいです。
今回は絵の数は、全部で102点もあるので、展示にとても時間がかかりました。

The Tohoku tour has started.
Installation was done on Thursday, 13th.
Volunteers who helped me at the time of Exhibition Part 1 gathered again.
The name of location is Tokyo Electron Hall, why it named “Tokyo” in Sendai?
The hall was very large and clean.
As total of 102 paintings were displayed, we took long time for installation.

搬入の様子
Photo of installation

とっても広い会場です。
It was very large site.







お手伝いしてくださったみなさんです。
本当にありがとうございました!

Volunteers who helped me.
Thank you so much for the help!

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。