2012年4月6日金曜日

多賀城2日目

今日は午前中、ボランティアの方1名お手伝いしてくださいました。
午後からは私一人でした。
ボランティアさん、昨日も今日もお弁当を作ってきてくださいました!
とってもとっても美味しいお弁当でした。ありがとうございました。

昨日、今日と、こちらはとても寒かったです。
今年はいつもよりも寒いようです。
会場が広いからでしょうか・・外よりも寒くなります。
暖房を使用すると、1時間300円もかかると言われたので、カイロを
あちこちに貼って、我慢しました。
今日は、本当に寒い1日でした。

明日は最終日・・あっという間です。


Friday, April 6, 2012
Second Day in Tagajo

Today, one volunteer helped me in this morning.  I was alone in the afternoon.
She brought a lunchbox yesterday and today.  It was so delicious.  Thank you very much.

It has been cold yesterday and today.  It seems to be colder than the normal spring. 

Temperature inside of the room has been colder than outside.  I think it is due to the huge space.  I was told that the cost of air heating was 300 Yen per hour, so I stood for the coldness with several kairos.  It was very cold day today.

Tomorrow will be the final day … the term of exhibition passes very rapidly.


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。