2015年3月30日月曜日

3月28日大槌マスト会場2日目

March 28:  The 2nd Day at MAST in Otsuchi Town


2日目の朝、とても良い天気でした。
でも、風が強くてくしゃみが連発です。

It was very fine morning for the 2nd day.
But it was windy and I could not stop sneezing.

岩手日報に載りました。

The article in Iwate Nippo


毎日新聞に載りました。

The article in Mainichi Shimbun.


会場の様子です。
この土日は、春の引越しピークだそうです。
そのせいか、静かめな一日でした。
でも、来場された方々は、時間をかけてゆっくりと観ていかれました。


Photo of the site.
I heard it was a peak day of move in spring.
That’s why it was a more quiet day.
But visitors took a long time to see paintings.




19時終了。
夜は、「青龍」というお店に、釜石ラーメンを食べに行きました。
私はこのお店の、釜石ラーメンが一番好きで、釜石に来たときは必ず行きます。

The exhibition closed at 19:00.
I went to “Seiryu” for dinner to enjoy Kamaishi Ramen.
It is my best Kamaishi Ramen and I always visit there whenever I come to Kamaishi.



美味しかったです。

It was delicious.






0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。