2012年5月17日木曜日

台湾(台北)に来ました!

昨日夜、台北に着きました。
これからお世話になる、台湾での展覧会主催のシマリス絵本館の林さんが、
空港までお迎えに来てくださいました。
林さん、これからしばらく、お世話になります!


Thursday, May 17, 2012
I’m in Taipei, Taiwan!

I arrived in Taipei last night.  Hayashi-san of Chipmunk’s Book Store as the host of exhibition in Taiwan picked me up at the airport.  Hayashi-san, thank you for taking care of me for a while.




ホテルに着き、早速明日からの打ち合わせです。
ホテルの下に、ロイヤルホストがありました。打ち合わせはここで。
でも、メニューは、台湾版でした。
作品集を見せていただきました!
すばらしいです!!!
立派な作品集です。
展覧会の会場で展示されたもの、すべてが入っています。
この本も、展覧会場のようです。

When I arrived at a hotel, we immediately had a meeting from tomorrow.
There was Royal Host in the hotel and we went there for the meeting.  The menu was Taiwanese version.

He showed me the portfolio!
It was wonderful!!!
It was a fine portfolio.
All paintings displayed in the exhibition are included.
This portfolio is just like an exhibition space.



これは、谷村あかねさんのページです。
The page for Ms. Akane Tanimura.

今日は、搬入です!
これから、会場に行ってきます。
しかし、台湾は暑いです!私は暑いのが好きです。

Installation will be done tomorrow!
I will visit the site from now.
Taiwan is hot!  I like hot weather.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。