2012年5月3日木曜日

5月2日 一口坂ギャラリィ7日目!

今日は雨の日でした。
平日であいにくの雨・・お客さんは少ないかも・・と思っていたら、
なんと今日の来場者数は、200人!!
雨の中、たくさんの方に来ていたいただけて、本当にありがとうございました。
今日、読売新聞の朝刊で取り上げていただきました。
明日はいよいよ、最終日です。
なんだか、あっという間で、少しさみしい気持ちになりました。


Thursday, May 3, 2012
The Seventh Day at Hitokuchizaka Gallery in Tokyo on May 2

Today was a rainy day.  I thought there were not many visitors; however, we had 200 visitors!!  I’m very glad that so many people visited in rain.
The morning edition of Yomiuri Shimbun had an article introducing the exhibition today.
Tomorrow will be the final day.
Time goes by so fast and I feel a bit sad.





石巻の会場でお手伝いしてくださった、Kさんが仙台から見に来てくださいました!
石巻では、本当にお世話になりました。
再会できたこと、本当にうれしかったです。

Ms. K who helped me at the exhibition in Ishinomaki visited me from Sendai!
Thank you so much for helping me when I was in Ishinomaki.
I was very, very happy to see her again.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。