2012年11月20日火曜日

11月11日(日)、最終日でした

Tuesday, November 20, 2012
Saturday, November 10, 2012:  Closing in Nishio


今日は、時折雨と風が強く吹きつける一日でした。

愛知県西尾市一色町「一色町公民館」別館ギャラリーにおける
「震災で消えた小さな命展2」は、今日が最終日。

It was raining heavy with strong wind at times today.
It was the last day of the exhibition “Precious Little Lives Lost in the Earthquake Part 2” in the Annex Gallery of Isshiki Cultural Center


雨が止んでいたわずかな時間に、会場の外を撮影しました。

When it stopped raining in a very few moments, I took photo outside of the site.



外とは対照的に、会場の中は、静かで落ち着いた最終日でした。
この絵画展のことをfacebookで知って、ご来場くださった方もおられました。

皆さま、一つ一つの作品をゆっくりとご覧になり、
小さな命に心を寄せてくださいました。

As contrasted with outside, the closing day in the site was very calm.
Some visitors knew about  this exhibition by Facebook and visited here.
All visitors looked at each painting carefully and felt sympathy for little lives.





この期間中、ご来場くださった方々に、心よりお礼申し上げます。

ありがとうございました。

I am deeply grateful for all of visitors during the period.
Thank you very much.


                                    ボランティアスタッフ I
                                      Volunteer Staff I



0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。