2012年4月8日日曜日

多賀城展 終わりました!

4月7日は多賀城最終日でした。

本当によかったと、何回も観に来て下さった方、
一度観に来られて沢山の人に紹介してくださった方などいらっしゃいました。
搬入から会場係り搬出まで、毎日お手伝いしてくださり、
そしていつもお昼と夕飯までお弁当を作ってきてくださった
ボランティアのMさんをはじめ、多くのボランティアさん、
タカタさん、本当にありがとうございました。

Sunday, April 8, 2012
Closing of the Exhibition in Tagajo

It was the final day in Tagajo in April 7.
A person visited the site several times because it was a good exhibition, ant the other person visited once and introduced it to many friends.
Thank you very much Takata-san, M-san who helped me every day and brought boxed meals for lunch and dinner, and all other volunteers.


搬出の様子。
こんなにたくさんの現地ボランティアの方がお手伝いにきてくださいました。

Photo of carry-out
So many local volunteers came to help me.





















来週は石巻です。

The next exhibition will be held in Ishinomaki next week.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。