2012年10月5日金曜日

4日、大槌マスト 3日目!

Friday, October 5, 2012
October 4, 2012:  The Third Day of the Exhibition at Otsuchi MAST


昨日は、3日目。
前日にたくさん来場されたせいか、この日は静かな一日でした。
雨が降っていたこともあるかもしれません。

It was a quiet day as many visitors came here yesterday.
Maybe it was raining today, too.



読売新聞に掲載されました!
The article of the Exhibition appeared in Yomiuri Shimbun!

紹介された新聞も、増えていきます。
Newspapers are increasingly covering the Exhibition.

・・休憩中に、マスト2Fをぶらぶらしていたら、不思議なものを発見。
999円の「笑うネコ」と書かれたものは完売のようですが、
下段の「三輪車ネコ」は、ずらりと並んだまま・・。

… When I was walking around on the 2nd Floor of MAST, I found strange things.
“Smiling Cat” of 999 Yen was sold out but there was an array of “Cat on Bicycle”…

カメラを向けたら、一斉に見つめられました。
かわいがってくれる方、599円です。

When I pointed a camera, everybody gazed at me intently.
Everyone who will love them, it is 599 Yen.

0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。