2012年3月29日木曜日

南三陸、搬入終わりました。

今日は朝10:00より、搬入開始しました。


神奈川と茨城から、私の友人が手伝いにきてくれて、
女三人での搬入になりました。

絵をかけるパネルを一から組み直し、
力仕事で大変でしたが、なんとか、夜8時に終了。
明日はいよいよ、初日です。

今日、NHK仙台から電話があり、
明日の朝、ニュースで取り上げていただける事になりました!

南三陸のラジオでも、何度も流していただいています。

たくさん、来てくださるといいのですが…。


Thursday, March 29, 2012
Installation was completed in Minamisanriku Town

Today we started installation of the exhibition at 10AM.  My friends from Kanagawa and Ibaraki joined to help me, so the installation work was done by women only.  We assembled panels for display paintings.  It was heavy and tough work, however, we could complete it at 8PM.  Tomorrow will be the day of opening.

I had a phone call from NHK Sendai and they will report the exhibition in tomorrow’s morning news!  The radio station in Minamisanriku Town is also reporting it many times.  Hope many people will visit us.



*会場の様子
*Photo of the site




















*被災動物の里親募集リスト
*List of “foster parents” for affected animals
















0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。